V vrtcu ima otrok priložnost sodelovati pri različnih matematičnih dejavnostih in pridobiti odgovore na njegova matematična vprašanja. Osvajanje matematičnih znanj v vrtcu je pomembno, saj je to dober temelj za nadaljnjo učenje v šoli in nenazadnje v življenju, službi. Otroke že zgodaj začnemo sistematično uvajati v matematične pojme (naštevamo, grupiramo, prirejamo). Matematika je neprestano prisotna v vsakdanjem življenju vsakega posameznika tudi v življenju naših najmanjših.
Strokovne delavke smo imele pri tem pomembno nalogo, saj smo vsakdanjo matematiko pretvorile v zanimive, igrive, zabavne, prijetne in poučne didaktične igre za otroke. Otrokom je bilo reševanje matematičnih problemov preko didaktičnih iger zelo zabavno in zanimivo, radi so prirejali in s tem spoznavali osnovne koncepte za barve, oblike, štetje, grupiranje, merjenje. Osvajanje matematičnih znanj je pomembno za ker so osnova za kasnejši logično-matematični način razmišljanja.
Vse dejavnosti so bile močno motivacijsko naravnane, otroci so z zanimanjem raziskovali ter se ob tem zelo zabavali. Otroci so presegli naša pričakovanja, kar smo spretno »zapakirale« v obilico pohval, ki je kronal ponos, ki smo ga čutile ob opazovanju in doživljanju njihove radovednosti.
»Igra je dejavnost, ki sama sebe krepi in nagrajuje« (Jutta Heckhausen)
Zapisali: Valerija Tratnik, dipl. vzg. in Romanca Rapold, dipl. vzg.
Več v fotogaleriji….
ODDELEK 1 – 2 LET
ODDELEK 1 – 3 LET
ODDELEK 2 – 4 LET
ODDELEK 3 – 5 LET
ODDELEK 4 – 6 LET