02 560 50 90 vrtec@os-negova.si

V oddelku 4 – 6 let smo si vzgojiteljice in otroci zadali prav posebno nalogo. Želeli smo, da bi skupaj načrtovali in naredili čisto pravo čutno pot, ki bi popestrila igro na igrišču vsem otrokom v vrtcu. Tako smo se najprej odpravili v gozd, kjer smo opazovali različne naravne materiale in se pogovarjali, ali bi bili primerni za našo naravno čutno pot. V igralnici smo nato ideje med seboj delili in prav vsak je lahko podal svoje predloge. Tako so otroci predlagali, da bi lahko v lesene okvirje nasuli kamenje, travo, vodo, listje, različne storže, veje, drva, les, opeko, žaganje,…Ker smo imeli toliko idej, smo se odločili, da vsak nariše svoj načrt čutne poti in se bomo potem skupaj odločili, kakšno čutno pot bomo naredili in kaj bomo nasuli v lesene okvirje. Otroci so ob tej dejavnosti zelo uživali, bili so veseli, da lahko sami s svojimi idejami prispevajo k urejanju okolice vrtca. Ko smo imeli izdelan načrt, nam je hišnik pomagal pritrditi lesene okvirje v zemljo. Otroci so ob tem izrazili željo, da naj bo čutna pot malo zavita, da bo tako še bolj zanimiva. Sedaj je pa bilo potrebno še te okvirje napolniti z naravnim materialom. Spet smo se morali podati v naravo na lov za različnimi materiali. V gozdu smo nabrali vejice, storže, drevesno lubje in ga nasuli v okvirje. Nasuli smo še majhne in velike kamne, glinopor, zložili opeko, ostanke lesa in odrezane hlode. Ko so bili vsi okvirčki napolnjeni, so otroci svoj izdelek z veseljem tudi preizkusili. Med igro na igrišču pa smo z otroci veselo opazovali tudi mlajše otroke, ki jim je bila naša nova pridobitev na igrišču zelo všeč in so z veseljem raziskovali materiale v okvirjih in korakali po čutni poti.

Otroci so na to, da so lahko bili del tega projekta, zelo ponosni. Ob projektu, ki je bil izrazito raziskovalno usmerjen, so zelo uživali in se med seboj še bolj socialno povezali. Naučili so se kako s pomočjo dobrega timskega dela in pogovora lahko nastanejo res krasni izdelki.

Čutna pot bo tako kot del igrišča nudila otrokom možnost razvijanja gibalnih spretnosti in raziskovanja različnih tekstur materialov s pomočjo tipalnih občutkov s stopali in rokami.

 

Zapisala: Melita Rader

 

 

Dostopnost