V mesecu novembru smo se v oddelkih prvega starostnega obdobja posvetili matematiki kot področju, ki ga v tem šolskem letu v vrtcu izpostavljamo kot prednostno. Namen slednjega je vpogled v razvoj matematičnega mišljenja v najzgodnejšem obdobju in spremljanje napredka otrok na omenjenem področju.
Otrok/malček se v vsakdanjem življenju že zelo zgodaj sreča z matematiko, npr. otrok ima pregled nad igračami, oblačili, predmeti, ki jih uporablja vsak dan, katere prešteva, razvršča, meri, grupira, prikazuje s simboli, jih »prešteje«, opisuje, se o njih pogovarja ipd. Ob pridobljenih izkušnjah in znanju spoznava in se uči. S tem namenom smo v vrtcu poskrbeli za igrivo spodbudno učno okolje, kjer so se preko zanimivih dejavnosti otroci seznanjali z vsebino, ki pritiče omenjenemu področju.
Urili so se v prirejanju, razvrščanju, odnosih in relacijah. Pri tem so pomembno vlogo igrale živali, ki jim je jesenski veter razpihal vso zalogo hrane za mrzle zimske dni. Otroci so vsaki živali prijazno pomagali najti ustrezno vrsto hrane. Ob tem so se seznanili tudi z geometrijskimi telesi in liki, slednje prav tako razvrščali, prirejali in se ob tem zabavali. Preko bibarij, pesmic in deklamacij so utrjevali števila, se urili v štetju, s simboli označevali vreme v pripravljeno tabelo, merili višino s kockami in še…in še… Ob samih dejavnostih so uporabljali tudi odpadni material kot so plastenke (velike, majhne) ter škatle, ki pa so otroke zaradi nevsakdanje uporabe še bolj motivirale. Vsak dan smo se spontano ali načrtovano dotaknili tudi urejanja barv, se igrali z barvnimi žogicami, igračami,..
Preplet vsega kar smo počeli si lahko ogledate v galeriji.
Zapisale: strokovne delavke prvega starostnega obdobja
Preplet vsega kar smo počeli si lahko ogledate v galeriji.
Zapisale: strokovne delavke prvega starostnega obdobja